Om kommande novell

Hej! Den här novellen kommer snart ta slut, det är bara några få kapitel kvar. Därför tänkte jag fråga er lite saker inför min nya novell som kommer komma. Vem ska den handla mest om? Vad ska hända? Osv. Jag vill ha er åsikt och lite olika idéer!! Tack på förhand.


Cecilia skriver:

Felix och Omar tycker jag 💕som typ bråkar över någon tjej

Emmelie skriver:

Jag har inte någon favorit typ men jag är kär i felix, men för mig spelar det faktiskt ingen roll! :D

Anonym skriver:

Det är få noveller som skriver om Omar. Dom flesta skriver om Felix! Så skriv gärna om Omar :) Kram

Emmy skriver:

Felix helt klart och mycket kärlek!❤

Linda skriver:

Skriv om Oscar E tycker jag, av alla noveller som jag har läst är ingen av dom om Enestad, så skulle vara kul att läsa en om honom :)

Svar: Tack för din åsikt! :)
thefooofanpage.blogg.se

Elin skriver:

Ogge eller Omar! Det är inte så många dom skriver om dom :/

Svar: Vi får se :) Tack för din åsikt!
thefooofanpage.blogg.se

Molly skriver:

Felix!❤

Molly skriver:

Felix!❤


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar