Calm down

Jag har varit i Stockholm i tre dagar för att kolla på när killarna uppträdde på Sommarkrysset bland annat. Sen har jag haft fullt upp de andra dagarna. Jag vet att det har gått fem dagar sen jag la upp ett kapitel. Men jag funderar faktiskt på att sluta skriva på den här novellen, jag orkar inte känna mig stressad, jag vill skriva när jag känner för det. Så vi får se hur det blir!


Mee skriver:

Du borde inte sluta!!! Jag älskar att läsa novellen. Du borde inte häller behöva känna dig stressad.

Wilma skriver:

Neeeeejjjj sluta inte :'(
5 dagar tycker inte jag är mycket alls, vet massor andra som tar mycket längre tid på sej. Trogna läsare tar kapitlen är de kommer! btw älskar den novell och hoppas på att du stannar kvar ett tag till!

Anonym skriver:

Nej snälla sluta nt, spela roll om det tar tid till nästa, men om du fortfarande gillar att skriva på novellen, skriv någon gång när du hinner/vill, men snälla sluta nt :) det är ju förstås du som bestämmer men säger bara vad jag tycker :)
Jag tycker novellen är jättebra iaf :)

Elin skriver:

Nej du får inte sluta!!! Fem dagar är inte mycket. Snälla älskar den <33

Sandmanen skriver:

Nej snälla sluta inte skriva😱😭😿😽

Anonym skriver:

Nej sluta inte!!!:( det här är min favorit!!!

Anonym skriver:

vill inte tjata, men ska du sluta med novellen eller inte? :)

Anonymis skriver:

Checka gärna in min novell:)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar