Bad update

Vet att jag inte har lagt upp ett kapitel på jättelänge och är verkligen sjukt ledsen för det, men har varken tid eller ork för det just nu. Ska iallafall försöka få upp ett kapitel idag, hoppas ni fortsätter läsa ändå. Det är ni som får mig att vilja fortsätta skriva!!

Anonym :P skriver:

Jag fortsätter att läsa, du e grymt duktig :)

Moa skriver:

Älskar din novell! Dem är grymt bra! :)

Elin skriver:

Men när det är sommarlov vill man ju göra andra saker! Det är klart jag fortsätter läsa, älskar den här novellen <33

sannusss skriver:

du är super bra!! Älskar verkligen novellen! Hoppas det kommer upp ett ikväll, lääängtas!! :D <3

Saga skriver:

Hej! Du är ju grym på att skriva noveller! Ville bara säga det och längta redan till nästa del! Kram!

Sofia skriver:

Kommer fortsätta att läsa den men hoppas verkligen på ett nytt kapitel idag! :)
Ps, detta är den bästa novellen om killarna som jag har läst.

Emilia skriver:

Mer! <3

Anonym skriver:

Snälla mer!!!<3 jag har väntat i en vecka och en dag men jag förstår om du inte har tid men både dag och natt har jag funderat över vad som kommer att hända när

Emma:) skriver:

Snälla mer!!!<3 jag har väntat i en vecka och en dag men jag förstår om du inte har tid men både dag och natt har jag funderat över vad som kommer att hända när Hanna får reda på att de är the fooo kommer hon springa iväg eller? Jag hoppas verkligen att du lägger upp ett kapitel snart MEN känn ingen press!!! Jag fattar faktiskt när man får förväntningar av så många och så blir men både pressad och stressad! Men tack i förhand och du är så oerhört duktig på att skriva noveller och du är min förebild!!! Mycket kärlek till dig! RESPEKT:D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar