Länkbyte någon?

Om det är någon som har en blogg om the fooo eller skriver noveller om dom och vill göra länkbyte. Kommentera nedanför!!


Fooo skriver:

Hur många unika besökare har du? :) Om du har många så kan vi göra!

Svar: Nja, har inte så många.. Tyvärr! Men hur många har du ungefär då?
thefooofanpage.blogg.se

L skriver:

jag skriver ingen novell med dem just nu men min nästa novell som jag håller på och planerar kommer handla om dem så du kanske kan göra ett länkbyte ändå ? :)

Svar: Ja, vi kan göra länkbyte ändå! Kommentera när du har länkat mig så länkar jag dig :)
thefooofanpage.blogg.se

Anonym skriver:

Uppdatera oftare annars kommer ni tappa alla läsare

Svar: Ja, jag vet.. Förlåt!
thefooofanpage.blogg.se

Amanda skriver:

länkbyte? har precis startat en novellblogg om The Fooo:)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar