Information

Eftersom det är sommarlov och så nu så känner jag att jag inte har lust eller tid att sitta inne framför datorn varje dag och skriva. Därför kommer det bli lite kortare kapitel framöver, men kommer fortfarande uppdatera varannan dag. Och tack för alla positiva kommentarer!!


Linn skriver:

Åhhhhh vad synd.... Den är ju sååå bra!! Men förstår att man inte vill sitta inne vid dator hela sommarlovet!! Men fortsätt skriv!! Förresten, kommer det att komma fler noveller efter denna är slut för det står det ju på ditt första inlägg!?<3

Svar: Tack så jättemycket! Jag kommer såklart skriva när jag har tid och så, men de blir lite kortare för att jag ska kunna lägga ut ett kapitel varannan dag :) Japp, det kommer komma fler noveller! Den här novellen har ju mest handlat om Felix, nästa novell kommer handla om någon annan. Hade tänkt ha runt 20 kapitel på denna novellen :)
thefooofanpage.blogg.se

Linn skriver:

Ok tack så mycket för svaret!:)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar