Idag kör vi

Idag (eftersom klockan är över tolv) ska jag börja på den nya novellen, woopwoop. Men FÖRST behöver jag ER hjälp!! Kommentera lite händelser som ni vill ska hända, om det ska vara mycket drama eller kärlek, skriv hur ni vill att den ska vara. För det är ni som ska läsa den och då måste ni tycka om den!! Så kom med tips.


Anonym skriver:

Hej jag tycker att det ska vara mycket kärlek men även drama:)

Nina skriver:

Mycket kärlek och ganska mycket drama tycker jag

Anonym skriver:

hej jag tycker att det ska vara som ett tonårsliv med kärlek men också drama

Svar: Tack för din åsikt! :)
thefooofanpage.blogg.se

Elin skriver:

Kärlek, mycket drama! Men asså jag tycker inte att dom ska bli så här kära första ögonkastet! Men du bestämmer det är bara så jag tycker. Det kan ta typ några kapitel innan dom blir kära och tjejen kan vara syster eller en jätte bra kompis till någon i gruppen t.ex Oscar eller Felix! För det är inte så många som skriver om Omar och Ogge! Inte dom novellerna jag läser iallafall :/ Tack och längtar <3

Svar: Tack så mycket för tipsen! Hoppas du tycker om den :)
thefooofanpage.blogg.se

Anonym skriver:

Mycke kärlek! Och drama;)
Sen oxå några att det typ händer nått så det blir lite pinsamt för karaktärerna, om du förstår vad jag menar menar :)

Svar: Tack för tipsen! :)
thefooofanpage.blogg.se

Cicci skriver:

Mycket kärlek och drama!!! Men jag håller med Elin att dem inte ska bli kära direkt, hon kanske kan gå på JB konserten och så händer saker ;)
Och jag skulle vilja att det var en romace mella tjejen och Felix

Men det är du som skriver och bestämmer så du får göra som du vill! Tack! :)

Svar: Tack för tipsen! Tyvärr kommer den här novellen inte alls handla mycket om Felix eftersom min förra handlade nästan bara om honom :)
thefooofanpage.blogg.se

L skriver:

Det skulle vara jätte kul om du kunde skriva ur olika perspektiv och om denna novellen kan handla om Oscar elr Ogge :)

Svar: Olika perspektiv it is. Och den här novellen kommer nog göra dig glad :)
thefooofanpage.blogg.se

Sandra skriver:

Tycker inte heller att dom ska bli kära vid första ögonkastet, det är lite overkligt. Sedan tycker jag att det ska vara mycket kärlek, och beskriv noga, och självklart måste det innehålla drama! :) Har verkligen gillat din novell och tror helt klart att denna kommer bli minst lika bra! Alltså inga klagomål, bara idéer! ❤

Svar: Tack för tipsen, ska försöka göra så gott jag kan.Och tack för att du tycker om den och läser den! :)
thefooofanpage.blogg.se

Julia skriver:

Mycket kärlek och lite drama också såklart:)

Svar: It will be!
thefooofanpage.blogg.se


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar